Hvordan får man mest ud af en workshop?

Vi planlægger workshops med operationelt output.

Book en workshop med konkret output

Vi planlægger skræddersyede workshops med konkret output.

Vi har vist alle prøvet at deltage en en workshop eller et seminar, med endeløs gennemgang af PowerPoints. Med direkte oplæsning af slides. Og med sindet på automatpilot.

Vi tror, at der er en ny workshop-æra på vej. Der sker allerede skred i mødekulturen. Virksomheder mødes i skoven og vandrer sig til viden. Der dannes faglige partnerskaber på tværs af geografier. Og vi ønsker at mødes i værdifulde netværk, som inspirerer og giver os hands on værktøjer til at udvikle.

Vi ved, hvor vigtigt det er, at bruge tiden godt. Hvor vigtigt det er, at der kommer konkret output ud af at deltage i workshops. Alligevel sker der ofte det, at workshoppen forbliver i overfladen og gennemgår “lidt åbenlyse almindeligheder.”

Fx. kan de flere vist være enige om, at det er vigtigt at være på Instagram, hvis du sælger produkter med fortællinger. Men hvordan? At det er vigtigt at kende sit marked. Men hvordan og hvor finder jeg data?

Giv ikke fortabt. Vælg ikke workshoppen fra. For selvom du har deltaget i mange powerpointmaratons, så findes der andre måder at gennemføre en workshop på.

Men nu ved jeg jo præcis, hvad jeg skal i gang med, når jeg kommer hjem.
— Deltager i workshop om bæredygtig formidling - Erhvervshus Sjælland

Få konkret viden om bæredygtig formidling.

Hvordan skaber man pakkeprodukter? Book en workshop.

Lær at formidle din turismevirksomhed. Book en workshop.

Vi har selv en virksomhed, og ved hvor vigtigt det er, at bruge tiden konstruktivt. Der er nemlig nok at gøre ellers. Vi tilrettelægger workshops med operationelt output. Det betyder, at deltagerne får konkrete værktøjer og tjeklister med hjem. Vi planlægger også helst vores workshops, så vi når at komme i gang med selve arbejdet. Det kunne fx. være udvikling af en kernefortælling. Vi ved nemlig, hvor stor en forskel det gør, hvis workshoppen faktisk indeholder…..work. At vi bruger netværket konstruktivt, nu hvor vi er samlet.

Hvis der er baggrundsvide, som er god at kende, gennemgår vi det kun meget kort på workshoppen. Materiale og viden, som understøtter workshoppen, sender vi så vidt muligt i forvejen, så alle har mulighed for at møde forberedt op.

Vi synes nemlig, at der er en verden til forskel på, at få en masse generel viden formidlet, som man selv skal hjem og sætte i anvendelse. Til at komme i gang med det konkrete arbejde, mens der er hjælp og netværk.

Læs mere om vores workshop om bæredygtig formidling på Instagram.

Spørg os

Hvis du har spørgsmål eller kunne tænke dig at planlægge en workshop med konkret output, så skriv til os. Vi afholder workshops om kommunikation, kernefortællinger, Instagram, udvikling af faglige partnerskaber og produktudvikling.

Anette Maria Syska

We develop tourism brands, communication, partnerships, products, websites, video and graphic design. We also do workshops and build camps in Denmark in the theme #staywonderful.

https://www.syskas.dk
Previous
Previous

Projektledelse der præsterer.

Next
Next

Hvordan skriver man en kernefortælling?